Derde week - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Marijke Botermans - WaarBenJij.nu Derde week - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Marijke Botermans - WaarBenJij.nu

Derde week

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

28 September 2016 | Kenia, Kisumu

Zondag avond kregen we te horen dat maandag een nationale feestdag is en dat we niet naar stage hoeven. En we zijn naar Kakamega rainforest geweest. Hier hebben we de vijf grootste bomen in het regenwoud gezien en apen hoog in de boom. En heel veel mieren! Dinsdag was het tijd mijn tweede week stage op casualty. Hier was helaas deze week bijna niks te doen omdat er bijna geen patiënten waren. Maar met de collega´s was het erg gezellig. Dus gelukkig zorgt dat er voor dat de dagen snel gaan. Want als geen patiënten zijn duren de dagen erg lang. In het weekend zijn we naar dunga hill geweest om naar live muziek te luisteren, maar helaas viel dit een beetje tegen. Zaterdag en zondag hebben we vooral niks gedaan en uitgerust omdat iedereen van erg moe was.