Eerste Week - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Marijke Botermans - WaarBenJij.nu Eerste Week - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Marijke Botermans - WaarBenJij.nu

Eerste Week

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

18 September 2016 | Kenia, Kisumu

Wij zijn vertrokken. Eindelijk na alle voorbereiding is het zover, ik ga naar Kenia. Na het afscheid op Schiphol, de 9 uur durende vlucht zijn we aangekomen in Nairobi. Daar stond Sarah op ons te wachten om samen verder te vliegen naar Kisumu. Toen we ons huisje hadden gezien hebben we kennis gemaakt met Millicent en Consolata. Na dingen geregeld te hebben voor internet en de eerste boodschappen gedaan te hebben ben ik vooral moe naar bed gegaan. De tweede dag stond vooral in het teken van stage plekken bezoeken. Vrijdag zijn we de stad gaan verkennen en plekken bezoeken waar we boodschappen kunnen doen. Zaterdag zijn we nacht leven van Kenia gaan ontdekken. Maar zoals het hoort zijn we zondag naar de kerk gegaan en daarna vooral uitgerust en klaar gemaakt voor onze stage week.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Kisumu

Mijn eerste reis

Mijn stage periode in Kenia.

Recente Reisverslagen:

10 Oktober 2016

Zesde week

03 Oktober 2016

Vijfde week

28 September 2016

Vierde week

28 September 2016

Derde week

18 September 2016

Tweede week
Marijke

Actief sinds 30 Aug. 2016
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 2467

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2016 - 20 Oktober 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: